Meer met minder

6 BESPARINGSPRINCIPES VAN GLOEI COMMUNICATIE

Door de economische crisis word je gedwongen kritisch met je budget om te gaan. Het mooie daarvan is dat het je uitdaagt te focussen en creatievere oplossingen te zoeken. Nu de economie weer aantrekt is het een kwestie van strategisch investeren. Gloei Communicatie is ervan overtuigd dat je meer kan met minder! Ik zorg voor een spaarlamp met het effect van een schijnwerper. Zo word je zeker zichtbaar!

1. Heldere strategie voor optimaal resultaat
Als je communiceert zonder doel of strategie schiet je eigenlijk met losse flodders. Je weet nooit of je je doel(groep) bereikt. Zonde van de investering, maar toch blijkt dit vaak de praktijk…

Gloei bedenkt altijd eerst samen met jou de doelen en strategie. Daardoor haal je meer uit je budget, bereik je je doelgroep beter én weet je wat het oplevert.

2. Gericht zoeken én vinden
Er zijn eindeloos veel communicatiemogelijkheden en aanbieders. Maar waar begin je? En met welke middelen bereik jij je doel?
Gloei laat bedrijven en organisaties door de bomen het bos weer te zien. Een brede praktijkkennis en uitgebreid netwerk maken dat ik met Gloei moeiteloos de slimste weg voor je kan vinden. Samen kijken we wat effectief bijdraagt aan jouw organisatiedoel. Vervolgens zorgen we dat dat ook echt gebeurt.

3. Flexibel en efficiënt inkopen
Door het netwerk van Gloei efficiënt en flexibel in te zetten, bespaar jij op vaste overheadkosten en tijdrovende zoektochten. Afhankelijk van de opdracht koppelt Gloei creatieve of technische partners aan elkaar. Samen creëren we een duidelijke meerwaarde en een samenwerking op maat. Professionele, no-nonsense oplossingen voor een reële prijs.

4. Slimme en creatieve oplossingen
Wie creatief en inventief is, heeft volop kansen. Dat geldt zeker voor communicatie en marketing. Met de komst van social media is communicatie immers meer en meer van iedereen. Daar moet je op reageren, maar daar kun je ook zeker op anticiperen. Zo creëer je zelf kansen. Een duidelijk doel en creatieve oplossingen maken het verschil tussen stilstaan of groeien.

5. Zelf aan de slag met communicatie & marketing
Veel communicatie- en marketingzaken kun je prima zelf oppakken. Gloei legt regelmatig een communicatiebasis voor klanten.
Vervolgens maak ik de eigenaren of medewerkers wegwijs, zodat de continuïteit voor de toekomst is verankerd.

6. Structurele, flexibele ondersteuning
Waarom een vaste communicatiekracht inhuren, als je ook voor een professionele, flexibele insteek kunt kiezen? Met het Gloei abonnement bepaal je zelf hoeveel uur je per maand aan communicatie wilt besteden. En heb je even niets te doen? Dan heb je ook geen kosten.

Wil je weten hoe jouw organisatie meer kan bereiken met minder?

NEEM VRIJBLIJVEND CONTACT OP

Innovatie, creatieve oplossingen

Studenten en trainees bieden win-winsituatie

Gloei Communicatie werkt regelmatig samen met studenten- en trainee-(organisaties). Dat levert een duidelijke win-winsituatie op. Voor een relatief laag bedrag bieden zij creatieve, out of the box oplossingen, waarbij ze gebruik maken van de laatste inzichten en technieken. Deze studenten en starters op de arbeidsmarkt krijgen zo een stuk praktijkervaring, waardoor ze nog beter zijn voorbereid op hun toekomst. Gloei Communicatie functioneert als schakel en zorgt voor een goedlopend proces. Zo kost het jou geen tijd en ben je verzekerd van een professioneel resultaat.